Hatékony működés – Magasabb profit – Több idő

Rakjuk rendbe a

folyamatokat!

Foglalj időpontot egy DÍJMENTES 15 perces telefonbeszélgetésre, melynek célja, hogy jobban megismerjem a vállalkozásod és megnézzük tudok-e és ha igen, miben tudok segíteni.

Üdvözöllek!

Mojzes Gábor vagyok!

Hiszek abban, hogy a hazai KKV szektorban hatalmasfejlődési potenciál van.

A működésük, szervezetük rendbetételével és megfelelő menedzsment módszertan alkalmazásával biztosítható a cégek hatékony és megfelelő profitot termelő működése.

Ez én munkám, hogy segítsem a vállalkozásodat egy magasabb szintre emelni!

Takaríts meg időt!

Az olvasgatás és böngészés helyett egy rövid (15 perc) díjmentes telefonbeszélgetés során kiderítjük valóban rám van-e szükséged és tudok-e segíteni.

7 intő jel, ami arra figyelmeztet, hogy a vállalkozásod veszélyben van!

Milyen jelek figyelmeztetnek arra, hogy a céged elérte pillanatnyi teljesítőképessége határait, és itt az ideje változtatni mielőtt még komoly károk keletkeznek?

Láss tisztán a vállalkozásod pénzügyeiben!

Tölsd le a egyéni vállalkozóknak és mikrovállalkozásoknak készült pénzügyi nyilvántartó táblázatot és kezd el használni még ma!

Szolgáltatások

KKV megoldások

  • Szervezetfejlesztés
  • Üzleti folyamatok optimalizálása, dokumentálása és digitalizálása
  • Kontrolling kialakítása, KPI-ok, kulcsmnérőszámok meghatározása
  • Cégkultúra alapjainak lefektetése (vízió meghatározása, alapértékek megfogalmazása, stratégiai célkitűzés)
  • Optimális szervezeti felépítés és felelősségi körök kialakítása
  • Cashflow tervezés, likviditás menedzsment
  • Megvalósítható és nyomon követhető üzleti tervezés és a hozzá kapcsolódó hatékony vezetői megbeszélések bevezetése
  • Az önjáró vállalkozás alapjainak lefektetése.

Céges állapotfelmérés

  • Hol tart a vállalkozás jelenleg?
  • Mi kell tenni, a hatékony működés érdekében, hogy a további növekedés biztosítható legyen?
  • Melyik területen és hogyan érdemes fejelszteni a szervezetet?
  • Helyzetkép és szakértői megoldási javaslatok.

Megoldások mikrovállalkozások és egyéni vállalkozók részére

  • Munkafolyamatok optimalizálása, dokumentálása és digitalizálása
  • Automatizmusok kiépítése
  • Tulajdonos tehermentesítése
  • Szerepkörök és felelősségi körök tisztázása
  • A növekedés alapjainak lefektetése
  • Munkatárs kiválasztás szempontrendszerének bevezetése
  • Üzleti tervezés
  • Pénzügyi tisztánlátás
  • Vezetői döntés támogatás
  • A cég felkészítése a növekedésre.

Mit mondanak ügyfeleim?

Büszke vagyok arra, hogy ügyfeleim vállalkozásainál olyan változásokat sikerült elérni, amely révén nem csak a cégük, de sokszor a magánéletük is minőségileg javult.

EGYÉRTELMŰEN LÁTJUK, HOGY A CÉGÜNK JELENLEGI SIKEREINEK ÉS JÖVŐBELI LEHETŐSÉGEINEK EGY RÉSZÉT A GÁBOR ÁLTAL VEZETETT SZERVEZETFEJLESZTÉSI FOLYAMATNAK KÖSZÖNHETJÜK.

"A közös munka jelentős mértékben hozzájárult ahhoz, hogy átlássuk cégünk jelenlegi működését, és ráébredjünk azokra a hibás és hiányos területekre, amelyekre korábban nem fordítottunk elegendő figyelmet. A vezetett folyamat során nem csupán problémáinkra fókuszáltunk, hanem azoknak a gyökeréig hatoltunk, megértve azokat a mélyebb összefüggéseket, amelyek hatással vannak a cégünk teljesítményére.
Azáltal, hogy felvállalta Gábor a szerepet a kritikus elemzésekben és az építő jellegű visszajelzésekben, lehetővé tette számunkra, hogy tudatosan javítsuk és fejlesszük vállalkozásunkat.
Az általa javasolt új alapok és stratégiák, melyeket sikeresen implementáltunk a cégünkben, óriási segítséget nyújtottak abban, hogy magabiztosabban és nyugodtabban tervezhessük a jövőt. Az általa támogatott változások révén sikerült olyan környezetet teremtenünk, amelyben növekedésre és fejlődésre ösztönzünk minden munkatársat.
Kiemelkedő szerepet játszott Gábor abban, hogy elhozta számunkra azt a bizalmat és felkészültséget, amelyre szükségünk volt ahhoz, hogy új munkatársakat vegyünk fel, és vállalkozásunkat tovább bővítsük. Egyértelműen látjuk, hogy a cégünk jelenlegi sikereinek és jövőbeli lehetőségeinek egy részét a Gábor által vezetett szervezetfejlesztési folyamatnak köszönhetjük."

Oroszi Imre

ügyvezető, AgroOroszi Kft.

KINYÍLIK EGY OLYAN KAPU, AMELY A LEHETŐSÉGEK TÁRHÁZÁT VONULTATJA FEL

"Egy cég/vállalkozás vezetésének tanulása és helyes irányba való terelésének lehetőségeinek a kidolgozása nem megy egyik napról a másikra. Az első alappillére egy felkészült és megbízható üzleti tanácsadó. Míg a másik a fejlődni, tapasztalni vágyó tulajdonos aki a képzés folyamán egyre inkább ismeri fel vezetői atítűdjeit és lép rá a "Vállalkozói gondolkodás" útjára. A képzés során veszteségeik is érik a "tanulót. Leginkább azok amelykre már nincs szüksége és a fejlődésének az útjában áll. Viszont helyette kinyílik egy olyan kapu, amely a lehetőségek tárházát vonultatja fel. Mindezt biztonságban és támogató közegben sajátítja el"

Kanizsai Tamás

ügyvezető, T-Survey Kft.

INSPIRÁLÓ VOLT

"Inspiráló volt. Beindított folyamatokat és ráébresztett dolgokra.
Elindult a kooperáció. Tisztázódott pár fontos céges kérdés:
- ideális ügyfél
- konkretizálódtak pénzügyi célok (mérföldkövek)
- ideális dolgozó jelzők "

Kertvéllesy Gábor

ügyvezető, Kertvéllesy Ingatlan Kft.

OLYAN SZEMPONTOKAT ADOTT, AMIKKEL EDDIG NEM FOGLALKOZTAM

"A Gáborral való együttműködés olyan szempontokat adott pluszban, amikkel eddig nem foglalkoztam ilyen formában (pl: kockázatok elemzése, vevők elemzése), rendszerbe foglalta/összekapcsolta a különböző területeket.

Segített ezeket a felfedezéseket a napi gyakorlatba ültetni. Köszönöm! Nagyon hasznos volt! 🙂 "

Pernyéz Zsuzsa szervezetfejlesztő coach

ügyvezető, Humán Innovációs Csoport Nonprofit Kft.

HATÉKONYABB LESZ TŐLE A CÉGEM

"Mindenképp hasznos látni azt, hogy miben vagyok elmaradva egy jól működő vállalkozáshoz képest, hasznos a ráutalás, amivel látom, jobb lehet a jövőben, ha követem az instrukciókat. Segít rendszerezni, segít a mérési rendszer kialakításában, ami nélkül nem látom az eredményeimet. Egyszerűbb nem lett, sőt! De a látásmód segít elfogadni, hogy hatékonyabb lesz tőle a cégem!

És a cégmegismerési folyamat, amikor megtanulsz engem! Abban nagyon jó vagy."

Tamás Imre

tulajdonos, TamTraCo Kft.

AMIT KAPTUNK, AZ HISZEM, HOGY EZERSZERESEN MEGTÉRÜL

"Korábbi életemben volt szerencsém egy nagyon dinamikusan fejlődő cégben tulajdonosként részt venni.

Hamar elértük azt a pontot hogy majdnem ránk omott a cég, mert a folyamatinkat zsigerből alakítottuk ki és nem voltak képesek kezelni a tempót. Az ottani cégrészemet eladtam és megfogadtam hogy a következő cégemnél másképp lesz.

Amint elindultunk az új ötlettel, tudta hogy az első bevételeinkből profi folyamatok kialakítsára fogunk költeni. Ebben pedig számomra Gábor kiemelkedően hiteles. Csak reméltem hogy lesz ránk ideje, szerencsére volt.

Amit kaptunk, az hiszem hogy ezerszeresen megtérül. Hálás vagyok, jó szívvel ajánlom azoknak akik értékes céget szeretnének létrehozni."

Fehér Péter

tulajdonos, ügyvezető, GeoKalk Kft.

ALAPVETŐEN MEGVÁLTOZTATTA A DÖNTÉSHOZATAL MÓDJÁT

"A heti értekezletek tartása alapvetően megváltoztatta a döntéshozatal és a kommunikáció módját. Elkezdtünk valóban céggé válni. "

Somodi Viktor

vezérigazgató, PMT Szerszámgép Zrt.

OLYAN MEGOLDÁSOK, AMELYEKKEL NEM TALÁLKOZTAM

„Nagyon hasznos volt számomra a közös munkánkban, hogy bár ezen a területen van korábbról tapasztalatom, gyakorlatom, de így is mutattál nekem olyan megoldásokat, amelyekkel nem találkoztam, vagy nem helyeztem rá elegendő hangsúlyt! Aztán ezeket át is beszélted velem, így könnyebben be tudom építeni a napi gyakorlatba.”

Teszárik Zoltán

ügyvezető, Anderson Group Hungary Kft.

A CÉGÜNK EGY KOMOLY EVOLÚCIÓS FÁZISON ESETT ÁT

„Kaptunk egy külső visszajelzést a jelenleg létező folyamatainkról és rávilágítottál a hiányzókra vagy azokra, amelyek fejlesztendők. A korábbi működésünkről egy objektív képet adtál, amely az elakadásainkat is szemléltette amellett, hogy a hatékony eljárásainkat is kiemelted. A vezető-munkatárs relációval összefüggésben számtalan hasznos input érkezett Tőled, amely - többek között - az objektív munkatársi értékelésben roppant nagy segítség.
A cégünk egy komoly evolúciós fázison esett át azzal, hogy a folyamatainkon együtt dolgoztunk Veled. Köszönjük szépen Gábor!”

Gömöry Péter

cégvezető, EstateMarket Ingatlaniroda

ZSENIÁLIS, FELÉR EGY CSODÁVAL!

"Az én kreatív, csapongó elmémnek látni, hogy azért bőven van rendszer abban, amit csinálok, az felér egy csodával. Átláthatóvá váltak a munkafolyamatok, a feladatkörök, az is, hogy hány ember munkáját végzem jelenleg. A feladatkörök meghatározása nagyban segít, hogy később ki tudjam szervezni az adott munkaköröket. 🙂 A munkafolyamatok leírása meg számomra tette világossá, hogy egy férfi is képes átlátni és megérteni, hogy mi van az én fejemben, és látva rendszerezve az én fejemben is átláthatóbbá vált az amit, káosznak gondoltam... 🙂 Szóval szerintem zseniális!"

Fürjes Orsolya

tulajdonos, ArcSzíntér.hu

A FELTETT KÉRÉSEID ÖSZTÖNÖZTEK A VÁLTOZTATÁSRA

"A feltett kérdéseid olyan kapukat nyitottak meg előttem, melyek ösztönöztek a változtatásra, a fejlődésre. A válaszok után pedig már tudtam mit kell tennem azért, hogy a cégem jobb, strukturáltabb legyen. "

Garami Balázs

ügyvezető, GBL IT Group Kft.

HATALMAS ÚT NYÍLT MEG A FEJLŐDÉSÜNK ELŐTT

"A szolgáltatásod hatására rendszeresebb lett a cég egyáltalán - folyamataink lettek - tűzoltások és kapkodások helyett. A beszélgetésekből jó anyagokat kovácsoltál, amit már így készen látva könnyebb volt módosítani és még inkább testre szabni!
Ezzel egy hatalmas út nyílt a fejlődésünk előtt!

Köszönöm!"

Horváth Attila

ügyvezető, Sunsitive Kft.

ÖSSZEÁLLT A FEJEMBEN, HOGY MIT KELL CSINÁLJAK A KÖVETKEZŐ 1 ÉVBEN

Jobban összeállt a fejembe, hogy mit kell csináljak a következő 1 évben.
Folyamatok, amiket nem fejlesztettem vagy nem is figyeltem rájuk.
pl: pénzügy, feladatok számokérése, ki felel a feladatért.

Chertes Levente

ügyvezető igazgató, Pit Box Kft.

A LEÍRT FOLYAMATOK HATÉKONYABBÁ TESZIK A MUNKÁT

„Nekünk azért volt jó Gáborral együttműködni, mert tudatosította bennünk a jó gyakorlatainkat és erősségeinket.
Ezenfelül egyértelművé tette számunkra, hogy a leírt folyamatok hatékonyabbá teszik a munkát, segítségükkel pontosabban tudjuk megfogalmazni/delegálni a feladatokat. Sokszor nem is olyan egyszerű végiggondolni még a legalapvetőbb üzleti tevékenységeket sem, viszont fontos, hogy a lépések megfelelően, helyes sorrendben kerüljenek kivitelezésre.”

Dénes Attila

ügyvezető igazgató, DD Solar Kft.

LÉNYEGESEN KÖNNYEBB DELEGÁLÁS

„Csaknem 3 évvel ezelőtt indítottam vállalkozásomat, és eljutottam arra a pontra, amikor bátran kimondhatom: dokumentációm nincs, erősen hiányos vagy legjobb esetben is egy hatalmas káosz. Nagy köszönet Gábornak, aki helyretette ezt a hiányosságot a vállalkozásomban: elkészítette a cég belső dokumentációját, így lényegesen könnyebb lett a feladatok delegálása, és rendszerünk átláthatósága. Gábort csak ajánlani tudom, ha kezdő vállalkozásod van, minél előbb - ne várd meg a káosz kialakulását!”

Gombos Szilvia

tulajdonos, HonlapVallalkozasodnak.hu

LEHETŐVÉ VÁLT SZÁMOMRA, HOGY VISSZTAKAPJAM AZ IDŐMET

„Azért fordultam Gáborhoz, mert nélkülem nem működött a vállalkozásom, teendőim maguk alá temettek s felemésztették az időmet.
Közös munkánk során a folyamatok átláthatóságával, optimalizálásával, felelősségi körök kiosztásával egy komplett, logikus rendszer tárult fel elém. Lehetővé vált számomra, hogy visszakapjam az időmet úgy, hogy közben cégem nélkülem is hatékony működésre képes.
Köszönöm Gábornak, hogy nagyon felkészülten, magas szakmai tudásával, lényegre törő meglátásaival, inspirálva vezetett végig ezen az úton.”

Schellenberger Péter

cégvezető, Lehengerlő Festő Team

Podcast beszélgetés

Írásaim

Hogyan dolgozz online? Alkalmazások home officehoz

Hogyan dolgozz online? Alkalmazások home officehoz

A távmunka eddig csak elvétve jelent meg a magyar vállalkozások körében. Március közepétől azonban egyik napról a másikra hirtelen tömegével kellett átállniuk rá és megoldani az addig megoldhatatlant. Nekik hozok néhány alkalmazást, melyek home officehoz kifejezetten...

bővebben
Mit jelent az önjáró vállalkozás?

Mit jelent az önjáró vállalkozás?

Sokszor hallom vállalkozóktól célként vagy inkább vágyként megfogalmazni, hogy egy olyan vállalkozást akarnak, ami nélkülük is működik. Azonban hallottam már azt is, aki kifejezetten tiltakozott ez ellen, mert ő szereti, amit csinál, nem akarja lógatni a lábát, nem...

bővebben
Fejleszted magad, de mégsem haladsz előre?

Fejleszted magad, de mégsem haladsz előre?

Örömmel tapasztalom, hogy egyre több cégvezető ismeri fel az önfejlesztés fontosságát. Felismerik, hogy nem elég azzal a tudással, amit eddigi életük során megszereztek hátradőlni, hanem folyamatosan fejleszteniük kell magukat. Új gondolatokat, új látásmódokat...

bővebben
Mi a vállalkozói időhiány egyik legfőbb oka?

Mi a vállalkozói időhiány egyik legfőbb oka?

A kisvállalkozói időhiány egyik általam tapasztalt leggyakoribb oka, hogy a vállalkozók olyan tevékenységek végzésével töltik idejüket, amiket eleve nem nekik kellene csinálni, illetve nem úgy, ahogyan csinálják. Árajánlatokat, szerződéseket készítenek, számláznak,...

bővebben
Vállalkozói magány

Vállalkozói magány

Volt már olyan érzésed, hogy egyedül vagy a vállalkozásod problémáival? A párod nem vállalkozó, nem tudod rendesen átbeszélni vele a bizniszedet. A munkatársaid bármilyen jó szakemberek is, de nem vállalkozók, így ezen a téren velük sem mész sokra. A barátaid sem...

bővebben
Egy szoftver vajon megoldja a problémáidat?

Egy szoftver vajon megoldja a problémáidat?

Szükség van rá Meglátásom szerint minden vállalkozásban szükség van legalább feladat-/projekttámogató szoftverre. Hogy CRM rendszerre vagy ügyviteli rendszerre szüksége van-e mindegyiknek, azon már lehet vitatkozni. Bár igazából a vita tárgyát inkább a szoftver ára...

bővebben

© Folyamatok.hu – 2024

Tel.: +36202533511

Email: info@folyamatok.hu

preloader image
Az oldal hamarosan betöltődik.
Call Now Button