Online megoldások
amelyek növelik céged hatékonyságát, támogatják a folyamataidat és megkönnyítik az életed.
A hatékony működéshez nagyban hozzájárul a vállalkozás digitalizáltsága. Számtalan szoftver, applikáció van a piacon, amelyek megkönyítik a cégek életét. Segítségükkel digitalizálhatók vagy akár teljesen automatizálhatók munkafolyamatok. Léteznek általánosan, szinte bármelyik cég számára használható verziók, és vannak olyanok is, amelyek specializálták magukat egy-egy iparágra, szakmára.
Amikor digitalizációról, meg üzleti szoftverről beszélek, akkor nem kizárólag azt értem alatta, hogy vannak projekt támogató, meg ügyviteli rendszerek.
A vállalkozás működésének szinte minden területére lehet találni megfelelő célszoftvert, legyen az marketing, értékesítés, logisztika, beszerzés, termelés, HR, pénzügy és adminisztráció, vagy cégvezetés.
A digitalizáció pedig cégmérettől független. Én azt az elvet vallom, hogy még egy egyéni vállalkozónak is szüksége van egy alap crm vagy projekttámogató szoftverre, mert az ő agykapacitása is véges és nem arra való, hogy feladatokat és teendőket jegyezzen meg. Márpedig ha erre használják, akkor azok a feladatok és teendők időnként vagy rendszeresen elfelejtődnek.
Szerencsére rengeteg olyan megoldás létezik, amely akár ingyenes verzióban is már komoly segítséget tud nyújtani, de a nagyobb tudású fizetős verziók között is megtalálhatja mindenki a igényeinek és a költségvetésének megfelelőt.
Csak a magyar piacon több száz ilyen üzleti szoftver van, amit képtelenség lenne bemutatni és nem is ez a célom.
Kiválasztottam néhányat, amelyek mikrovállalkozások és KKV számára is hasznos megoldások lehetnek a folyamataik digitalizálásához, hatékonnyá tételéhez, támogatásához vagy akár automatizálásához.
Többségüket én is használom napi szinten évek óta, így saját tapasztalataim vannak a működésükkel kapcsolatban. Bízom benne, hogy Te is megtalálod közöttük a vállalkozásodnak valót.
(A listát folyamatosan bővítem.)
Projekt menedzsment, feladatok kezelése, folyamatok digitalizálása, CRM, stratégiai tervezés, munkaidő nyilvántartás, riportok.
A ClickUp ezekben mind megoldás lehet a számodra. Nem véletlenül úgy hirdetik magukat, hogy „One app to replace them all”. Könnyen kezelhető, remekül személyre szabható felület. Rengeteg segítséget kap a felhasználó oktató videók és sablonok formájában.
Hasznos intergrációkkal is rendelkezik, így közvetlenül összekapcsolható olyan alkalmazásokkal, mint például Google Drive, Slack, MS Outlook, Dropbox, Google Calendar, Zoom, MS Teams, Toggl, Zendesk. A Zapier-en keresztül pedig még további több ezer hasznos appal tud kommunikálni.
Használata nincs cégmérethez kötve. Egyéni vállalkozóktól az olyan nagyobb vállalatokig, mint a referenciáik között szereplő Netflix, Spotify vagy IBM széles spektrumon alkalmazható.
Egyetlen hátránya, hogy magyarul nem beszél, tehát a használatához nem árt némi angol tudás.
Mint a legtöbb hasonló alkalmazás a ClickUp is használható bizonyos korlátokkal ingyenesen, de a fizetős verziók ár/érték aránya is nagyon jó.
Ha ki szeretnéd próbálni, kattints ide!
A TeamCollab egy kiváló hazai fejlesztésű szoftver, amely a ClickUp-hoz hasonlóan folyamatok digitalizálásában és támogatásában, feladat- és projekt kezelésben, stratégiai tervezésben, CRM funkciókban támogatja a vállalkozásodat.
Hazai fejlesztésű szoftver lévén nagy előnye, hogy a program és az ügyfélszoglálat is magyar, így nem kell angol nyelvtudás a használatához.
Másik nagy előnyük a külfőldi konkurenshez képest, hogy bár meg lehet a rengeteg oktató videókból is tanulni a program használatát, de a szolgáltatásuk része, hogy betanítják a felhasználókat, illetve igényeidnek megfelelően a cégedre szabják a programot.
A szoftver támogatja a munkaidő rögzítést, bevételek és költségek rögzítését, így a beépített jelentéskészítő funkciójának köszönhetően riportolásban is nagy segítség lehet.
Ingyenes verziójával korlátlan ideig bárki számára kipróbálható a működése és fizetős verziói is a remek ár/érték arányúak
Próbáld ki ingyenesen ide kattintva Te is!
Az online értékesítés legnagyobb hazai képviselői.
A SalesAutpilot valaha hírlevélküldő szoftverként kezte, de mára már egy komplex online értékesítést támogató megoldássá nőtte ki magát.
Az online jelenlét egyik kötelező eszköze. Automatizálhatod vele az online marketing és értékesítési folyamatodat és a hozzájuk kapcsolódó háttérfolyamatokat. Az ügyfélélmény nyújtásának egyik legjobb megoldása.
Hazai fejlesztésű szoftver, tehát a program, a mindenre kiterjedő tudásbázisa és az ügyfélszolgálat is magyar nyelvű.
Külön szeretem bennük, hogy igyekeznek mindent megtenni, hogy az ügyfeleiknek segítsenek, akár egy aktuális piaci, gazdasági helyezre reagálva. Nagyon sok oktatást, tréninget tartanak, ezzel is hozzásegítve a vállalkozásokat a minél jobb eredmények eléréséhez.
Hasonlóan az előzőkhoz a SalesAutopilot is bizonyos korlátokkal ingyen kipróbálható és használható.
A két nagy hazai online számlázó egyike. A Billingo csapata rendkívül innovatív, így a számlázáson túl már céginformációk, raktár- és készletkezelés és pályázatfigyelési szolgáltatást is nyújt a program.
Régóta felhasználójuk vagyok maximális megelégedettséggel. Folyamatosan azon dolgoznak, hogy a felhasználóik életét megkönnyítsék.
Egyszerű használat, automatizálási lehetőségek, intergrációk bankokkal, más applikációkkal.
A könyvelőimmel csak akkor szoktam találkozni, ha valami nagyon fontos megbeszélnivalónk van, mert dedikált hozzáférésük van a fiókomhoz, így még csak elküldenem sem kell a számláimat. A kimenőket látják alapból, a bejövők pedig szinkronizálva vannak a NAV rendszerével, nekem már csak a számla képeket kell feltöltenem.
Rendkívül hatékony, és még az én méretemben is sok időt és energiát spórolok meg vele.
A céginformációs szolgáltatásnak köszönhetően egy programon belül tudok számlázni és leellenörizni egy vállalkozást.
A Folyamatok.hu-n közvetlenül megvásárolható szolgáltatások értékesítési folyamatai a SalesAutopilotnak, a Barionnak és a Billingonak köszönhetően teljesen automatizáltak.
Az éves díja szerintem messze elmarad a kapott értéktől, mindenképpen megéri.
Ide kattintva ingyenesen kipróbálhatod!
A Barion online fizetési megoldásokat kínál vállalkozásoknak és magánszemélyeknek egyaránt.
Amenyiben online értékesítesz vagy lehet nálad bankkártyával fizetni, akkor érdemes megnézni a kondícióikat, mert igen kedvező feltételekkel lehet náluk fizetési forgalmat bonyolítani.
A számlavezetés teljesen ingyenes, csak forgalmi jutalékok vannak, de azok is általában jobbak, mint a klasszikus kereskedelmi bankoké.
A cég magyar, így a hazai pálya előnye náluk is megvan.
Ahogy azt már a Billingonál írtam, a Barion is komoly szerepet játszik abban, hogy az online érétkesítésemet teljesen automatizálni tudtam.
Itt tudsz regisztrálni és kipróbálni.
A Lucidchart megoldásával akkor találkoztam, amikor elkezdtem nagy mennyiségben folyamatábrákat, és szervezeti ábrákat készíteni. Szükségem volt egy olyan programra, ami a leghatékonyabban kiszolgálja az igényeimet.
Gyarkolatilag bármilyen ábrákat, rajzokat készítő szakmához kiválóan használható. Folyamatábrák, szervezeti ábrák, kapcsolási rajzok, adatbázis felépítés ábrázolása, alaprajz készítés és még számtalan vizuális megjelenítés villám gyorsan és könnyedén elkészíthető benne.
Több száz sablon áll a felhasználók rendelkezésére. Mind map, Gantt diagramm, hálózati rajzok, infografikák. Mérnökök, fejlesztők, értékesítők, oktatók, hatékonysággal foglalkozó emberek mind nagy hasznát vehetik.
Itt meg tudod nézni és kipróbálhatod ingyenesen!
© Folyamatok.hu – 2023
Tel.: +36202533511
Email: info@folyamatok.hu