KKV szervezetfejlesztés és menedzsment tanácsadás

„Ha a vállalkozó szellemet a fegyelem kultúrájával ötvözzük, abból varázslatos dolgok születnek.” – Jim Collins

KKV szervezetfejlesztés és menedzsment tanácsadás

„Ha a vállalkozó szellemet a fegyelem kultúrájával ötvözzük, abból varázslatos dolgok születnek.” – Jim Collins

Szeretnéd a vállalkozásod egy új szintre emelni?

Ha jó a terméked/szolgáltatásod, és az értékesítés is megy, akkor előbb-utóbb eljön az a pillanat, amikor berobban a biznisz és elkezdesz rohamtempóban növekedni. Az árbevétel 50-100-200%-kal növekszik és látszólag minden szuper.

Egy idő után azonban a növekedés kezd terhes lenni, mivel olyan kihívások elé állítja a céget és a cégvezetést, melyekkel előtte nem kellett foglalkozni. Kicsiben még minden jól működött, azonban ugyanazok a cégvezetési megoldások nagyban már nem hatékonyak.

Ügyfeleim jellemzően ilyen cégek. Megnőttek, azonban a szervezetük nem tudta lekövetni ezt a növekedést. A cégvezetési módszerek, menedzsment elvek, amelyek idáig eljuttatták őket a továbbiakban már nem elégségesek. Változtatni kell, különben a növekedés maga alá temeti a céget.

Amennyiben a Te vállalkozásod is hasonló helyzetben van, akkor jó helyen vagy!

Mojzes Gábor

tulajdonos, szervezetfejelsztési tanácsadó

Hogyan dolgozok?

Az alábbi gombra kattintva letöltheted egy  20 perces előadásom felvételét, amelyben bemutatom a módszertanom lényegét.

Munkám során az alábbi területre fókuszálok, segítek bennük rendet rakni és bevezetem azt a menedzsment módszertant, ami a rend fenntartását szolgálja.

Célok

Érezted már úgy, hogy nem egy csónakban eveztek a munkatársaiddal vagy a cégvezető társaddal?

Tudod, hogy hol akarsz tartani 10 év múlva és hogyan fogsz eljutni oda? És 1 év múlva?

Fontos kérdések, melyek alapjaiban határozzák meg a vállalkozásod jelenét és jövőjét.

Víziót, alapértékeket, célokat és terveket határoznunk meg. Rendkívül fontos lépés, hogy tisztán lássuk hova akarsz eljutni, és hogyan fog ez megvalósulni. Azonban első lépésként a napi feladataid kategorizálására és priorizálására koncentrálunk, hogy felszabaduljon annyi időd és energiád, hogy tudj hosszú távon gondolkodni.

Eredmény:

Kristály tisztán látni fogja mindenki a cégedben, hogy hova tartotok és hogyan fogtok oda eljutni, ezáltal az is kiderül, hogy kik azok, akik veled tartanak és kik azok, akik nem.

Tapasztalatom, hogy akik tudatosan terveznek és nap mint nap tesznek is a kitűzött célok megvalósulásáért, azok gyorsabban haladnak, fejlődnek, növekednek, mint a többiek.

Olyan eszköz lesz a kezedben, ami segíti a rendszeres és módszeres tervezést és megvalósítást.

Folyamatok

Tapasztaltad már azt, hogy egy munkafolyamat nem egészen úgy zajlik a valóságban, mint ahogy azt Te elképzelted?

Egy munkafolyamatot hárman négyféleképpen végeznek?

Estek már ki csontvázak emiatt a szekrényből? Esetleg már bevételkiesés, netán ügyfélvesztés is volt emiatt?

A KKV-knál előforduló problémák egyik fő forrása a folyamatok rendezetlensége.

A rendrakás első lépése a jelenlegi helyzet átvilágítása.

Ahhoz, hogy a napi feladatok gördülékenyen menjenek fontos folyamatok dokumentálása. Együtt feltérképezzük a vállalkozás folyamatait és azok közötti összefüggéseket. A kapott információk alapján elkészítem a folyamatleírás vázlatát, a folyamatábrá(ka)t és javaslatokat teszek a hatékonyság és eredményesség növelése érdekében.

Eredmény:

A letisztázott, rendezett és hatékony folyamatoknak köszönhetően eredményesebb lesz a munkavégzés. Ezt Te, a munkatársaid és az ügyfeleid is érezni fogják.

Könnyebb delegálni, könnyebb a helyettesítés és az új munkaerő beintegrálása.

A folyamatleírások segítenek Téged abban, hogy egyre inkább a cégvezetői feladataiddal udj foglalkozni a napi operatív munka helyett.

A folyamatleírás pedig egy olyan szellemi terméked lesz, mely a cég vagyonát gyarapíthatja.

Felelősségi körök

Tiszták a szerepkörök a cégednél?

Mindenki pontosan tudja miért felel?

Mindenki a megfelelő feladtkörben van?

Előfordult már, hogy egy folyamatnak nem volt gazdája, probléma esetén ment az egymásra mutogatás?

Számtalanszor találkoztam már azzal a problémával, hogy a dolgozók legfőbb problémája a munkahelyükön az volt, hogy nem tudták egyértelműen, miért felelnek, mit várnak el tőlük. Egyáltalán hol van a helyük a szervezetben.

Fontos, hogy a vállalkozásodban mindenkinek egyértelműen meghatározott felelősségi körei legyenek, valamint, hogy egy területnek csak egy felelőse legyen. Miután a folyamatokat tisztáztuk meghatározzuk az elvégzendő feladatokat és kialakítjuk a feladat és felelősségi köröket, valamint elkészítjük az elszámoltathatósági ábrát.

Eredmény:

A tisztázott szerepkörknek köszönhetően mindeki pontosan tudni fogja miért felel.

Egyértelmű lesz, hogy mely területet kell megerősíteni, átszervezni, ki van és ki nincs jó helyen.

Kitisztulnak a szerepek és felelősségi körök, így mindenki pontosan tudni fogja a dolgát és a helyét.

Kiderül, hogy mely feladatokat kellene delegálnod, hogyan juthatnál több időhöz.

A dinamikusan alakítható elszámoltathatósági ábrával egy olyan eszközt kapsz a kezedbe, amely szolgálja a céged további fejlődését.

Kockázatok

Időnként az élet bebizonyítja, hogy jó lenne előre felkészülni a vállalkozás működésére, eredményére negatívan ható kockázatokra.

Minden cég életében, minden folyamatban vannak kockázati pontok, ahol előfordulhat olyan helyzet, ami kisebb nagyobb fennakadást tud okozni. Viszont, ha tudjuk, hogy előfordulhatnak, akkor fel is tudunk rájuk készülni. Közösen meghatározzuk ezeket a kockázati pontokat, és megnézzük hogyan lehetne csökkenteni, megelőzni őket.

Eredmény:

Lényegesen lecsökken azon előfordulható váratlan helyzetek száma, amelyekre nem lennél felkészülve.

Amit előre lehet látni/sejteni, arra lesz egy megoldási forgatókönyved, egy „B” terved.

Mérőszámok

Mit mérsz a cégedben?

Vannak mutatószámaid, amelyek segítenek a napi döntéshozatalban? Amelyek előrejelzik a céged eredményességét?

Tudod mérni, hogy milyen hatékonyan dolgoztok?

Egy vállalkozás működésében rengeteg mindent lehet mérni (értékesítés, pénzügy, HR, termelés, marketing stb.), ami az eredményességet, a hatékonyságot mutatja. Lényegesen több annál, mint amit egy cégvezető szemmel tud tartani. Éppen ezért szükséges kiválasztani azt a maximum 5-6 kulcsmérőszámot, ami mutatja a cégvezetőnek, hogy a vállalkozása a megfelelő ütemben tart-e a kitűzött céljai felé vagy sem.

Még nem mérsz semmi? Nem baj, akkor segítek az indulásban.

Eredmény:

A közösen meghatározott kulcsmérőszámoknak köszönhetően előre látni fogod az eredményeid várható alakulását. Segítségükkel könnyebb lesz a döntéshozatal és  időben közbeléphetsz, hogy elérd a kitűzött célokat.

Pénzügyek

Tudod, hogy pontosan mennyi likvid pénzeszköz áll a céged rendelkezésére, amit azonnal a kötelezettségeid kifizetésére fordíthasz?

Megtervezed a bevételeidet és a kiadásaidat legalább 4-6 hónapra előre?

A könyvelődtől szoktad megtudni, hogy mennyi ÁFÁ-t kell fizetned?

Ha cégvezetőként nincs naprakész információd a vállalkozásod pénzügyi jelenéről és jövőjéről, akkor gyakorlatilag vakon vezeted a céget.

Beépítjük a likviditás monitorozását és tervezését a napi rutinba. Megmutatom hogyan érdemes a napi pénzügyeket kezelni, a kintlévőségeket nyomon követni és hogyan tervezd meg a következő minimum 4-6 hónap bevételeit és kiadásait, vagyis a cashflowt.

Eredmény:

Naprakész információid lesznek a vállalkozásod pénzügyi helyzetéről.

Tudatosan kezeled a pénzügyeket és előre látni fogod, hogy várhatóan hogyan alakul a következő néhány hónap és időben meg tudod tenni a szükséges lépéseket, ha a kirajzolódó kép ezt indokolja.

Értékelés

Van víziód, küldetésed, alapértékeid, de nem használod őket semmire?

Kitűzöl célokat, de nincs kialakítava hozzá egy rendszer, ami segít az úton tartásban?

Jó lenne egy olyan könnyen használható értékelési rendszer, ami segít megállapítani, hogy a megfelelő emberekkel dolgozol a cégben?

Az első hat lépésben meghatározunk célokat, terveket, számokat, feladatokat, de ezek mind semmit sem érnek, ha az elvégzett munka nincs nyomon követve, kiértékelve és folyamatosan szembesítve a korábban kitűzött célokkal és tervekkel.

Bevezetjük a rendszeres vezetői megbeszéléseknek és dolgozói értékelésnek azt a hatékony rendszerét, ami segíti a cégedet rajta tartani az kijelölt úton és megkapod azokat az eszközöket is, melyek támogani fognak ebben.

Eredmény:

Hatékony és pontosan ütemezett vezetői megbeszéléseket fogsz tartani, amelyek szükségesek ahhoz, hogy a kitűzött céljaidat hétről hétre építkező, következetes munkával ki tudd pipálni az időszak végére.

A munkatársaid értékelésének egy olyan egyszerűen használható módszerével leszel gazdagabb, amely segít megállapítani, hogy a megfelelő emberek vannak-e a megfelelő székben.

Ezt használod majd a munkatársak kiválasztásánál, értékelésénél, jutalmazásánál vagy elbocsátásánál.

 

Végeredmény

Hatékony és kontrollált folyamatok, optimális szervezeti felépítés, olajozottan működő rendszer, elégedett munkatársak, elégedett ügyfelek, magasabb profit.

Tudatos vezetője leszel a vállalkozásodnak egy olyan rendszerrel és eszközökkel a kezedben, amelyeket a céged további fejlesztése során önállóan is tudsz használni.

Segítségükkel felépítheted azt a vállalkozást, amit megálmodtál magadnak.

Ha további részletekre vagy kíváncsi, akkor a lenti gombra kattintva kezdeményezz időpont egyeztetést egy ingyenes konzultációra!

Mi fog történni az időpontfoglalás után?

w

Egy díjmentes telefonos konzultáció során megismerem a céged. Megnézzük tudok-e, és ha igen, miben tudok segíteni. A konzultáció legfeljebb 15 perc.

Felmérjük a cég jelenlegi állapotát, hogy lássuk mely területeken szükséges beavatkozni.

Meghatározzuk a fejlesztés lépéseit és menetét. Megfogalmazzuk az elérendő mérföldköveket. Szerződést kötünk.

Elkezdjük a közös munkát.

Mit mondanak ügyfeleim?

Büszke vagyok arra, hogy ügyfeleim vállalkozásainál olyan változásokat sikerült elérni, amely révén nem csak a cégük, de sokszor a magánéletük is minőségileg javult.

EGYÉRTELMŰEN LÁTJUK, HOGY A CÉGÜNK JELENLEGI SIKEREINEK ÉS JÖVŐBELI LEHETŐSÉGEINEK EGY RÉSZÉT A GÁBOR ÁLTAL VEZETETT SZERVEZETFEJLESZTÉSI FOLYAMATNAK KÖSZÖNHETJÜK.

"A közös munka jelentős mértékben hozzájárult ahhoz, hogy átlássuk cégünk jelenlegi működését, és ráébredjünk azokra a hibás és hiányos területekre, amelyekre korábban nem fordítottunk elegendő figyelmet. A vezetett folyamat során nem csupán problémáinkra fókuszáltunk, hanem azoknak a gyökeréig hatoltunk, megértve azokat a mélyebb összefüggéseket, amelyek hatással vannak a cégünk teljesítményére.
Azáltal, hogy felvállalta Gábor a szerepet a kritikus elemzésekben és az építő jellegű visszajelzésekben, lehetővé tette számunkra, hogy tudatosan javítsuk és fejlesszük vállalkozásunkat.
Az általa javasolt új alapok és stratégiák, melyeket sikeresen implementáltunk a cégünkben, óriási segítséget nyújtottak abban, hogy magabiztosabban és nyugodtabban tervezhessük a jövőt. Az általa támogatott változások révén sikerült olyan környezetet teremtenünk, amelyben növekedésre és fejlődésre ösztönzünk minden munkatársat.
Kiemelkedő szerepet játszott Gábor abban, hogy elhozta számunkra azt a bizalmat és felkészültséget, amelyre szükségünk volt ahhoz, hogy új munkatársakat vegyünk fel, és vállalkozásunkat tovább bővítsük. Egyértelműen látjuk, hogy a cégünk jelenlegi sikereinek és jövőbeli lehetőségeinek egy részét a Gábor által vezetett szervezetfejlesztési folyamatnak köszönhetjük."

Oroszi Imre

ügyvezető, AgroOroszi Kft.

KINYÍLIK EGY OLYAN KAPU, AMELY A LEHETŐSÉGEK TÁRHÁZÁT VONULTATJA FEL

"Egy cég/vállalkozás vezetésének tanulása és helyes irányba való terelésének lehetőségeinek a kidolgozása nem megy egyik napról a másikra. Az első alappillére egy felkészült és megbízható üzleti tanácsadó. Míg a másik a fejlődni, tapasztalni vágyó tulajdonos aki a képzés folyamán egyre inkább ismeri fel vezetői atítűdjeit és lép rá a "Vállalkozói gondolkodás" útjára. A képzés során veszteségeik is érik a "tanulót. Leginkább azok amelykre már nincs szüksége és a fejlődésének az útjában áll. Viszont helyette kinyílik egy olyan kapu, amely a lehetőségek tárházát vonultatja fel. Mindezt biztonságban és támogató közegben sajátítja el"

Kanizsai Tamás

ügyvezető, T-Survey Kft.

INSPIRÁLÓ VOLT

"Inspiráló volt. Beindított folyamatokat és ráébresztett dolgokra.
Elindult a kooperáció. Tisztázódott pár fontos céges kérdés:
- ideális ügyfél
- konkretizálódtak pénzügyi célok (mérföldkövek)
- ideális dolgozó jelzők "

Kertvéllesy Gábor

ügyvezető, Kertvéllesy Ingatlan Kft.

OLYAN SZEMPONTOKAT ADOTT, AMIKKEL EDDIG NEM FOGLALKOZTAM

"A Gáborral való együttműködés olyan szempontokat adott pluszban, amikkel eddig nem foglalkoztam ilyen formában (pl: kockázatok elemzése, vevők elemzése), rendszerbe foglalta/összekapcsolta a különböző területeket.

Segített ezeket a felfedezéseket a napi gyakorlatba ültetni. Köszönöm! Nagyon hasznos volt! 🙂 "

Pernyéz Zsuzsa szervezetfejlesztő coach

ügyvezető, Humán Innovációs Csoport Nonprofit Kft.

HATÉKONYABB LESZ TŐLE A CÉGEM

"Mindenképp hasznos látni azt, hogy miben vagyok elmaradva egy jól működő vállalkozáshoz képest, hasznos a ráutalás, amivel látom, jobb lehet a jövőben, ha követem az instrukciókat. Segít rendszerezni, segít a mérési rendszer kialakításában, ami nélkül nem látom az eredményeimet. Egyszerűbb nem lett, sőt! De a látásmód segít elfogadni, hogy hatékonyabb lesz tőle a cégem!

És a cégmegismerési folyamat, amikor megtanulsz engem! Abban nagyon jó vagy."

Tamás Imre

tulajdonos, TamTraCo Kft.

AMIT KAPTUNK, AZ HISZEM, HOGY EZERSZERESEN MEGTÉRÜL

"Korábbi életemben volt szerencsém egy nagyon dinamikusan fejlődő cégben tulajdonosként részt venni.

Hamar elértük azt a pontot hogy majdnem ránk omott a cég, mert a folyamatinkat zsigerből alakítottuk ki és nem voltak képesek kezelni a tempót. Az ottani cégrészemet eladtam és megfogadtam hogy a következő cégemnél másképp lesz.

Amint elindultunk az új ötlettel, tudta hogy az első bevételeinkből profi folyamatok kialakítsára fogunk költeni. Ebben pedig számomra Gábor kiemelkedően hiteles. Csak reméltem hogy lesz ránk ideje, szerencsére volt.

Amit kaptunk, az hiszem hogy ezerszeresen megtérül. Hálás vagyok, jó szívvel ajánlom azoknak akik értékes céget szeretnének létrehozni."

Fehér Péter

tulajdonos, ügyvezető, GeoKalk Kft.

ALAPVETŐEN MEGVÁLTOZTATTA A DÖNTÉSHOZATAL MÓDJÁT

"A heti értekezletek tartása alapvetően megváltoztatta a döntéshozatal és a kommunikáció módját. Elkezdtünk valóban céggé válni. "

Somodi Viktor

vezérigazgató, PMT Szerszámgép Zrt.

OLYAN MEGOLDÁSOK, AMELYEKKEL NEM TALÁLKOZTAM

„Nagyon hasznos volt számomra a közös munkánkban, hogy bár ezen a területen van korábbról tapasztalatom, gyakorlatom, de így is mutattál nekem olyan megoldásokat, amelyekkel nem találkoztam, vagy nem helyeztem rá elegendő hangsúlyt! Aztán ezeket át is beszélted velem, így könnyebben be tudom építeni a napi gyakorlatba.”

Teszárik Zoltán

ügyvezető, Anderson Group Hungary Kft.

A CÉGÜNK EGY KOMOLY EVOLÚCIÓS FÁZISON ESETT ÁT

„Kaptunk egy külső visszajelzést a jelenleg létező folyamatainkról és rávilágítottál a hiányzókra vagy azokra, amelyek fejlesztendők. A korábbi működésünkről egy objektív képet adtál, amely az elakadásainkat is szemléltette amellett, hogy a hatékony eljárásainkat is kiemelted. A vezető-munkatárs relációval összefüggésben számtalan hasznos input érkezett Tőled, amely - többek között - az objektív munkatársi értékelésben roppant nagy segítség.
A cégünk egy komoly evolúciós fázison esett át azzal, hogy a folyamatainkon együtt dolgoztunk Veled. Köszönjük szépen Gábor!”

Gömöry Péter

cégvezető, EstateMarket Ingatlaniroda

ZSENIÁLIS, FELÉR EGY CSODÁVAL!

"Az én kreatív, csapongó elmémnek látni, hogy azért bőven van rendszer abban, amit csinálok, az felér egy csodával. Átláthatóvá váltak a munkafolyamatok, a feladatkörök, az is, hogy hány ember munkáját végzem jelenleg. A feladatkörök meghatározása nagyban segít, hogy később ki tudjam szervezni az adott munkaköröket. 🙂 A munkafolyamatok leírása meg számomra tette világossá, hogy egy férfi is képes átlátni és megérteni, hogy mi van az én fejemben, és látva rendszerezve az én fejemben is átláthatóbbá vált az amit, káosznak gondoltam... 🙂 Szóval szerintem zseniális!"

Fürjes Orsolya

tulajdonos, ArcSzíntér.hu

A FELTETT KÉRÉSEID ÖSZTÖNÖZTEK A VÁLTOZTATÁSRA

"A feltett kérdéseid olyan kapukat nyitottak meg előttem, melyek ösztönöztek a változtatásra, a fejlődésre. A válaszok után pedig már tudtam mit kell tennem azért, hogy a cégem jobb, strukturáltabb legyen. "

Garami Balázs

ügyvezető, GBL IT Group Kft.

HATALMAS ÚT NYÍLT MEG A FEJLŐDÉSÜNK ELŐTT

"A szolgáltatásod hatására rendszeresebb lett a cég egyáltalán - folyamataink lettek - tűzoltások és kapkodások helyett. A beszélgetésekből jó anyagokat kovácsoltál, amit már így készen látva könnyebb volt módosítani és még inkább testre szabni!
Ezzel egy hatalmas út nyílt a fejlődésünk előtt!

Köszönöm!"

Horváth Attila

ügyvezető, Sunsitive Kft.

ÖSSZEÁLLT A FEJEMBEN, HOGY MIT KELL CSINÁLJAK A KÖVETKEZŐ 1 ÉVBEN

Jobban összeállt a fejembe, hogy mit kell csináljak a következő 1 évben.
Folyamatok, amiket nem fejlesztettem vagy nem is figyeltem rájuk.
pl: pénzügy, feladatok számokérése, ki felel a feladatért.

Chertes Levente

ügyvezető igazgató, Pit Box Kft.

A LEÍRT FOLYAMATOK HATÉKONYABBÁ TESZIK A MUNKÁT

„Nekünk azért volt jó Gáborral együttműködni, mert tudatosította bennünk a jó gyakorlatainkat és erősségeinket.
Ezenfelül egyértelművé tette számunkra, hogy a leírt folyamatok hatékonyabbá teszik a munkát, segítségükkel pontosabban tudjuk megfogalmazni/delegálni a feladatokat. Sokszor nem is olyan egyszerű végiggondolni még a legalapvetőbb üzleti tevékenységeket sem, viszont fontos, hogy a lépések megfelelően, helyes sorrendben kerüljenek kivitelezésre.”

Dénes Attila

ügyvezető igazgató, DD Solar Kft.

LÉNYEGESEN KÖNNYEBB DELEGÁLÁS

„Csaknem 3 évvel ezelőtt indítottam vállalkozásomat, és eljutottam arra a pontra, amikor bátran kimondhatom: dokumentációm nincs, erősen hiányos vagy legjobb esetben is egy hatalmas káosz. Nagy köszönet Gábornak, aki helyretette ezt a hiányosságot a vállalkozásomban: elkészítette a cég belső dokumentációját, így lényegesen könnyebb lett a feladatok delegálása, és rendszerünk átláthatósága. Gábort csak ajánlani tudom, ha kezdő vállalkozásod van, minél előbb - ne várd meg a káosz kialakulását!”

Gombos Szilvia

tulajdonos, HonlapVallalkozasodnak.hu

LEHETŐVÉ VÁLT SZÁMOMRA, HOGY VISSZTAKAPJAM AZ IDŐMET

„Azért fordultam Gáborhoz, mert nélkülem nem működött a vállalkozásom, teendőim maguk alá temettek s felemésztették az időmet.
Közös munkánk során a folyamatok átláthatóságával, optimalizálásával, felelősségi körök kiosztásával egy komplett, logikus rendszer tárult fel elém. Lehetővé vált számomra, hogy visszakapjam az időmet úgy, hogy közben cégem nélkülem is hatékony működésre képes.
Köszönöm Gábornak, hogy nagyon felkészülten, magas szakmai tudásával, lényegre törő meglátásaival, inspirálva vezetett végig ezen az úton.”

Schellenberger Péter

cégvezető, Lehengerlő Festő Team

Gyakori kérdések

Mennyi ideig tart?

Egy átfogó szervezetfejlesztési folyamat 1,5-2 évig tart. Ennek kisebb részét maga a változtatások előkészítés és bevezetése, nagyobbik részét a működtetése teszi ki..

Mennyi időt igényel a cégvezetőtől?

Ez nagyban függ attól, hogy mennyire tud fókuszáltan dolgzoni a találkozók során. Szigorúan csak a velem töltött időt nézve általában 3-4 óra/alkalom. Ez függ az aktuális témától és a résztvevők létszámától is. A részvevők a cégvezetőn kívül a középvezetők, vagy ha nincs még középvezetői réteg, akkor azok a kulcsemberek, akikre a cégvezetés leginkább támaszkodik.

Mennyi időn belül érezhető a változás?

Bizonyos részeknek azonnali hatásuk van, de természetesen kell némi átfutási idő, míg a vállalkozás megtanulja és következetesen használja is az újdonságokat.

Nem győzöm azonban hangsúlyozni, hogy nem elég végigvinni a projektet közösen, a legfektetett rendszert és struktúrát következetesen alkamazni is kell ahhoz, hogy a hasznát élvezni lehessen. Ez odafigyelést és változásra, változtatásra hajlandó hozzáállást igényel.

Sok esetben a munkatársak nehezítik mega változást, de arra is megvan a megfelelő módszer, hogy őket is a változás mellé állítsuk.

Mennyibe kerül?

Pontos árat csak az állapotfelmérést követően lehet adni. Látni kell, hogy mik a fejlesztendő területek. Annyit azonban biztosan állíthatok, hogy ár/érték arányban lényegesen kedvezőbb, mintha a cég saját maga probálná megoldani a felmerült kihívásait.

Milyen garancia van az eredményre?

Az eredmény legnagyobb részben Tőled függ. Ha nyitott vagy a változásra és következetesen használod azt a rendszert, amit közösen kialakítunk, akkor garantáltan nem marad el az eredmény.

Azt tudom garantálni, hogy a legjobb tudásom szerint, maximális figyelemmel és odaadással viszlek végig a fejlődési folyamaton. Elvégzem azokat a feladatoka és megtanítom azoknak az eszközöknek a használatát, melyeket korábban említettem, minden tudásomat és tapasztalatomat felhasználva segítek a felmerülő kihívásaid leküzdésében.

Amennyiben mégis úgy érzet, hogy a közös munka számodra nem haszons, akkor menet közben bármikor kiléphetsz az együttműködésből.

© Folyamatok.hu – 2024

Tel.: +36202533511

Email: info@folyamatok.hu

preloader image
Az oldal hamarosan betöltődik.
Call Now Button